Doorgaan naar hoofdcontent

Bedankt potjes

Het einde van het schooljaar komt weer in zicht en wat is dan leuker als een leerling zijn of haar leerkracht, juf of meester, wil bedanken voor het afgelopen schooljaar.

Ik heb daarvoor deze bedankt potjes gemaakt.

Een pot met een peer, een pot met Engelse drop erop en een pot met een theepot
 

Een pot met een peer erop. Op het kaartje staat Toffe peer
 
Een pot met de bekende Engelse drop erop en op het kaartje staat 't zit D'ROP

Een pot met erbovenop een theepot en op het kaartje Bedankt!
 
Heb je interesse in een of meerdere potten?
Dan mail me op rennebol8@gmail.com of gebruik het contactformulier hiernaast.
 
 De potten zijn te koop, exclusief inhoud!
Dit zijn voorbeeldpotten, ze kunnen ook in een andere kleurensamenstelling gemaakt worden.
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Shop

Haken is een hobby voor mij maar omdat ons huis al aardig gevuld is met mijn haakspulletjes, verkoop ik hier een aantal items zodat er weer ruimte is om nieuwe items te haken. Mocht je iets gezien hebben of je wilt meer informatie, stuur dan even een mailtje naar  rennebol8@gmail.com Special Pot Valentijn € 5,00 Knuffels Vlieg € 25,00 Paashaas  €18,50 Muis wit € 15,50 Beer frambozenroze € 15,50 Beer, denimblauw €15,50 Neushoorn € 15,50 Muis XL € 25,00 Konijn € 9,50 Uiltje € 13,50 IJsbeer € 11,00 Pinquin € 8,50 (Halloween) spookje € 11,00 Baby items Tuimelaar lieveheersbeestje € 21,00 Bijtring met rammelaar pinquin € 10,50 Bijtring met rammelaar beer roze € 9,00 Bijtring met rammelaar beer donkerblauw € 9,00 Bijtring met rammelaar beer okergeel € 9,00 Bijtring met rammelaar giraf mint-wit € 9,00 Rammelaar/bijtring muis mint € 9,00 Rammelaar/bijtring olifant roze € 9,00 Rammelaar/bijtring dino € 9,00 Rammelaar/bijtring rendier € 9,00 B

Vlieg Vincent

Ik zag het patroon én haakpakket voor vlieg Vincent en ik besloot om het te bestellen. Ik begon al vrij snel met haken maar het duurde even voordat ik alle onderdelen gehaakt had. En dan komt het minst leuke klusje, het in elkaar zetten van het beestje. Achteraf weet ik nooit zo goed waarom ik ertegenop kijk want als het beestje in elkaar zit dan valt het altijd weer reuze mee. Genoeg gekletst, kijk mee naar deze vlieg. Hallo! De achterkant mag er ook zijn met zijn vleugels.  Het haakpakket kocht ik bij Cute Dutch en het patroon is bedacht door Stip&Haak

Contact

Heb je iets leuks gezien of wil je dat ik iets voor je maak op verzoek?  Neem dan even contact op via rennebol8@gmail.com